Communicatie


Hoofdbestanddeel van communicatie is luisteren en reageren op hetgeen wat gezegd wordt. Daarnaast is het kijken naar de lichaamstaal erg belangrijk. Niets is moeilijker als kort en bondig zijn. Onze aanpak tijdens de communicatietraining is gericht op positieve intentie van ieder persoon, evenals het uitgangspunt dat de werkelijke betekenis van communicatie datgene is wat ervan begrepen wordt.

Trainingsdoel
Alle deelnemers bewust te laten kijken naar zijn / haar houding, gedrag en kennis.

Trainingsinhoud
• Aanleren van verschillende gesprekstechnieken
• Communicatievaardigheden en persoonlijke effectiviteit
• Initiatief nemen en bereiken wat je wilt bereiken
• Grip krijgen op interactie met anderen
• Zelfkennis en zelfvertrouwen
• Hoe ga je om met spannende, stressvolle situaties en bijhorende emoties

Prijzen
Vanaf € 160,00 (exclusief BTW)
* Inclusief catering (lunch, koffie en thee) cursusmateriaal, examen en certificaat.

Trainingslocatie
De deelnemers kunnen desgewenst op eigen locatie en in company worden opgeleid. Het is mogelijk om deze training via de CCV accredicatiepunten aan te vragen ten behoeve van nascholing code 95.